Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Костарєв Д.Б.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Костарєв Д.Б. 
Моделі, методи та інструментальні засоби побудови автоматизованих навчаючих систем: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Д.Б. Костарєв ; Харк. нац. ун-т радіоелектрон. — Х., 2009. — 19 с. — укp.

Розроблено моделі, методи й інструментальні засоби побудови автоматизованих навчаючих систем для підвищення ефективності комп'ютеризованого навчального процесу. Вперше створено метод оцінювання ефективності застосування автоматизованих навчаючих систем, який відрізняється від існуючих використанням кінцевого ланцюга Маркова та розфарбованих мереж Петрі та складається з етапів оцінювання динаміки зміни станів процесу навчання, середнього числа перебувань процесу у кожному зі станів і дисперсії цієї величини, граничної ймовірності перебування системи у станах ергодичної послідовності. Виявлено, що даний метод дозволяє одержати більш адекватні й об'єктивні оцінки навчального процесу. Вперше розроблено інтегровану модель суб'єкта навчання, яка об'єднує математичні моделі профілів психофізіологічих характеристик і пізнавальних здібностей суб'єкта навчання та враховує такі фактори, як загальний час реакції, час прийняття рішення, рівень знань, здатність до навчання, що дає можливість адаптувати контент автоматизованої навчаючої системи й елементи графічного інтерфейсу до конкретного суб'єкта комп'ютеризованого навчального процесу. Удосконалено метод адаптації маршруту освоєння контенту автоматизованої навчаючої системи до рівня знань суб'єкта навчання, який на відміну від існуючих побудований на технологіях адаптивної гіпермедіа та передбачає етапи побудови навігаційних правил освоєння контенту у спеціальному форматі, використання функціональної моделі автоматизованої навчаючої системи, інтерпретації моделі суб'єкта навчання, керування його рухом по контенту автоматизованої навчаючої системи. Експериментально підтверджено, що даний метод дозволяє суттєво підвищити ефективніть комп'ютеризованого навчального процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826-01 +
Шифр НБУВ: РА362531

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського